کد خبر 12827
۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶

پایان معاملات بورس کالا/۴۳ درصد محصولات فولادی از روی تابلوی معاملات حذف شدند

پایان معاملات بورس کالا/۴۳ درصد محصولات فولادی از روی تابلوی معاملات حذف شدند

امروز شنبه ۱۷ شهریور قرار بود یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۲۷۲ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۸۶۳ هزار و ۲۰۸ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۴۳ درصد محصولات از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

به گزارش آهن نیوز؛ امروز شنبه ۱۷ شهریور قرار بود یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۲۷۲ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۸۶۳ هزار و ۲۰۸ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۴۳ درصد محصولات از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۱۶ هزار و ۹۰۰ تن شمش بلوم، ۵ هزار و ۲۰۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۲۵ هزار و ۹۶۱ ریال را روی تابلوی معاملات به ثبت رساند.

همچنین، تیرآهن که یک هزار و ۲۵۶ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۲ هزار و ۷۲۴ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۳۵۲ هزار و ۳۸۳ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۸۷۵ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد آلیاژی ثبت شد که میزان عرضه آن ۲ هزار و ۲۵۰ تن با قیمت میانگین ۲۹۱ هزار و ۸۳۳ ریال بود.

در ادامه، ۴ هزار و ۳۰۲ تن میلگرد کلاف به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۱۳۲ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۳۵۷ هزار و ۲۹۷ ریال بود.

از طرفی، ورق سرد خودرو که ۴۵ هزار تن از آن عرضه شده بود، ۲۵ هزار و ۶۵۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۳۷۷ هزار و ۴۷۹ ریال بود.

علاوه بر این، ۱۱ هزار و ۶۵۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق سرد لوازم خانگی ثبت شد که میزان عرضه آن ۱۶ هزار تن با قیمت میانگین ۳۷۷ هزار و ۴۷۹ ریال بود.

در ادامه، ۲۱۸ هزار و ۴۵۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای آهن اسفنجی ثبت شد که میزان عرضه آن ۲۲۳ هزار و ۵۰۰ تن با قیمت میانگین ۱۲۰ هزار و ۸۰۹ ریال بود.

علاوه بر این، ۵ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای آهن اسفنجی بریکت ثبت شد که میزان عرضه آن ۴۴ هزار تن با قیمت میانگین ۱۲۲ هزار و ۹۵۶ ریال بود.

در ادامه، ۲۰۵ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای کنسانتره سنگ آهن ثبت شد که میزان عرضه آن ۲۰۰ هزار تن با قیمت میانگین ۳۸ هزار و ۱۱۰ ریال بود.

از طرفی، سنگ آهن کلوخه که ۵۰ هزار تن از آن عرضه شده بود، ۵۰ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۹ هزار و ۵۲۰ ریال بود.

پایان معاملات بورس کالا/۴۳ درصد محصولات فولادی از روی تابلوی معاملات حذف شدند

انتهای پیام/z

کد خبر 12827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =