کد خبر 12117
۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

پایان معاملات بورس کالا / محصولات فولادی باز هم بدون مشتری ماند+جدول

پایان معاملات بورس کالا / محصولات فولادی باز هم بدون مشتری ماند+جدول

امروز شنبه ۳۰ تیر قرار بود یک میلیون و ۹۴۲ هزار و ۳۸۶ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۸۲۷ هزار و ۵۷۳ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۵۷ درصد محصولات از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

به گزارش آهن نیوز؛ در معاملات امروز شنبه ۳۰ تیر، استقبال خوبی برای محصولات فولادی از سوی مشتریان صورت نگرفت.

در همین حال، برای یک هزار و ۶۵۰ تن شمش بلوم، یک هزار تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۳۱ هزار و ۸۷۰ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، میلگرد آلیاژی که ۸ هزار و ۲۵۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۴۵۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۳۶ هزار ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۴ ‌هزار و ۵۰۲ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد کلاف ثبت شد که میزان تقاضای آن تنها ۹۸۶ تن با قیمت میانگین ۳۴۶ هزار و ۴۸ ریال بود.

در ادامه، ۲ هزار و ۱۷۱ تن تیرآهن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۲ هزار و ۸۷۵ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۰۶ هزار و ۸۵۶ ریال بود.

از طرفی، گندله سنگ آهن که ۴۷۹ هزار تن از آن عرضه شده بود، ۳۸۱ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید.

علاوه بر این، ۱۱۵ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای کنسانتره سنگ آهن ثبت شد که میزان تقاضای آن تنها ۹۰ تن با قیمت میانگین ۳۶ هزار و ۶۳۷ ریال بود.

در پایان، شاهد ثبت تقاضای ۲۱۷ تنی آهن اسفنجی بودیم که با قیمت میانگین ۱۰۱ هزار و ۶۰۹ ریال در تابلوی معاملات به ثبت رسید.

پایان معاملات بورس کالا / محصولات فولادی باز هم بدون مشتری ماند+جدول

انتهای پیام/z

کد خبر 12117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =