کد خبر 12333
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

پایان معاملات بورس کالا / استقبال از محصولات فولادی+جدول

پایان معاملات بورس کالا / استقبال از محصولات فولادی+جدول

در معاملات امروز شنبه ۱۳ مرداد، استقبال خوبی برای محصولات فولادی از سوی مشتریان صورت گرفت.

به گزارش آهن نیوز؛ امروز شنبه ۱۳ مرداد قرار بود یک میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۴ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۷۹۹ هزار و ۸۶۲ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۴۰ درصد محصولات از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۱۸ هزار و ۲۲۵ تن شمش بلوم، ۸ هزار و ۸۰۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۱۵ هزار و ۴۸۱ را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، میلگرد آلیاژی که ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۳ هزار و ۵۷۵ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۳۰۰ هزار و ۵۹۱ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۲۹۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد کلاف ثبت شد که میزان عرضه آن تنها یک هزار و ۶۰۰ تن با قیمت میانگین ۳۴۶ هزار و ۶۱۱ ریال بود.

در ادامه، ۱۳ هزار و ۵۳۷ تن تیرآهن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۳ هزار و ۷۴۶ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۷۷ هزار و ۸۹۳ ریال بود.

از طرفی، گندله سنگ آهن که ۲۵۲ هزار تن از آن عرضه شده بود، ۱۴۵ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید.

علاوه بر این، ۱۶۰ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای کنسانتره سنگ آهن ثبت شد که میزان عرضه آن تنها ۱۴۵ هزار تن با قیمت میانگین ۳۶ هزار و ۸۶۳ ریال بود.

همچنین، سنگ آهن دانه بندی که ۳۰ هزار ۵۰۰ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۱۰ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۱۸ هزار ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

در ادامه، ۴۰ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای آهن اسفنجی بریکت ثبت شد که میزان عرضه آن تنها ۴۴ هزار تن با قیمت میانگین ۹۸ هزار و ۳۹۱ ریال بود.

در پایان، شاهد ثبت عرضه ۲۵۲ هزار تنی آهن اسفنجی بودیم که با تقاضای ۱۴۲ هزار و ۶۰۰ تن و قیمت میانگین ۱۲۲ هزار و ۶۳ ریال در تابلوی معاملات به ثبت رسید.

پایان معاملات بورس کالا / استقبال از محصولات فولادی+جدول

پایان معاملات بورس کالا / استقبال از محصولات فولادی+جدول

انتهای پیام/z

کد خبر 12333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =