کد خبر 13041
۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵

پایان معاملات بورس کالا/ حذف ۶۷ درصد محصولات فولادی از تابلوی معاملات

پایان معاملات بورس کالا/ حذف ۶۷ درصد محصولات فولادی از تابلوی معاملات

در معاملات امروز شنبه ۷ مهر، ۶۷ درصد از محصولات فولادی از تابلوی معاملات حذف شدند.

به گزارش آهن نیوز؛ امروز شنبه ۷ مهر قرار بود ۳ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۷۷۶ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۶۸۳ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۶۶ درصد محصولات از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۳۸ هزار و ۱۲۵ تن شمش بلوم، ۱۴ هزار و ۸۷۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۱۱ هزار و ۴۹۰ ریال را روی تابلوی معاملات به ثبت رساند.

علاوه بر این، ۸۱۶ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد آلیاژی ثبت شد که میزان عرضه آن ۶ هزار و ۴۴۴ تن با قیمت میانگین ۳۰۴ هزار و ۷۸۴ ریال بود.

در ادامه، ۶ هزار و ۴۴۴ تن میلگرد کلاف به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۳۶۵ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۷۸ هزار و ۱۸۷ ریال بود.

در همین حال، برای ۴۵ هزار تن ورق سرد خودرو، ۱۹ هزار و ۹۵۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۳۵۸ هزار و ۴۹۱ ریال را روی تابلوی معاملات به ثبت رساند.

علاوه بر این، ۸ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق سرد لوازم خانگی ثبت شد که میزان عرضه آن ۱۵ هزار تن با قیمت میانگین ۳۵۸ هزار و ۴۹۱ ریال بود.

از طرفی، ورق گالوانیزه خودرو که ۳۰ هزار تن از آن عرضه شده بود، ۹ هزار و ۸۰۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۴۲۷ هزار و ۴۳۹ ریال بود.

در ادامه، ۳۰ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای سنگ آهن دانه بندی ثبت شد که میزان عرضه آن ۱۵ هزار تن با قیمت میانگین ۱۲ هزار و ۲۶۰ ریال بود.

همچنین ۲۵ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای کنسانتره سنگ آهن ثبت شد که میزان عرضه آن ۲۵ هزار تن با قیمت میانگین ۳۹ هزار و ۲۵۰ ریال بود.

از طرفی، گندله سنگ آهن که ۹۴۰ هزار تن از آن عرضه شده بود، ۶۱۰ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۵۳ هزار و ۸۷۵ ریال بود.

در ادامه، ۱۶۸ هزار و ۵۵۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای آهن اسفنجی ثبت شد که میزان عرضه آن ۱۸۴ هزار تن با قیمت میانگین ۱۱۵ هزار و ۶۰۴ ریال بود.

علاوه بر این، یک هزار و ۵۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای آهن اسفنجی بریکت ثبت شد که میزان عرضه آن ۴۴ هزار تن با قیمت میانگین ۱۲۵ هزار و ۴۳ ریال بود.

پایان معاملات بورس کالا/ حذف ۶۷ درصد محصولات فولادی از تابلوی معاملات

انتهای پیام/z

کد خبر 13041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =