کد خبر 12763
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱

پایان معاملات بورس کالا/ حذف ۷۱ درصد محصولات فولادی از تابلوی معاملات+جدول

پایان معاملات بورس کالا/ حذف ۷۱ درصد محصولات فولادی از تابلوی معاملات+جدول

در معاملات امروز شنبه ۱۰ شهریور، ۷۱٫۳ درصد از محصولات فولادی از تابلوی معاملات حذف شدند.

به گزارش آهن نیوز؛ امروز شنبه ۱۰ شهریور قرار بود، ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۹۶۹ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۷۹۷ هزار و ۲۵۷ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۷۱٫۳ درصد محصولات از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۲۲ هزار و ۷۰۰ تن شمش بلوم، ۵ هزار و ۳۷۵ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۲۸ هزار و ۳۱۶ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، تیرآهن که ۴ هزار و ۴۶۲ تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۸ هزار و ۱۵۶ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۳۳۹ هزار و ۳۶ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۲۸ هزار و ۶۱۳ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد آلیاژی ثبت شد که میزان عرضه آن ۲۹ هزار و ۳۳۵ تن با قیمت میانگین ۲۸۰ هزار و ۷۲۲ ریال بود.

در ادامه، ۴ هزار و ۷۲۷ تن میلگرد کلاف به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و یک هزار و ۳۳۲ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۳۲۹ هزار و ۹۲۱ ریال بود.

از طرفی، ورق گالوانیزه خودرو که ۳۰ هزار تن از آن عرضه شده بود، ۱۱ هزار و ۹۵۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید.

علاوه بر این، یک هزار و ۸۹۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق گرم ثبت شد که میزان عرضه آن ۱۲ هزار و ۳۳ تن با قیمت میانگین ۳۱۰ هزار و ۳۰۰ ریال بود.

همچنین، کنسانتره سنگ آهن که ۲۱۰ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۲۱۰ هزار تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۳۷ هزار و ۷۳۸ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

در ادامه، ۳۰۷ هزار تن تقاضا از سوی مشتریان برای گندله سنگ آهن ثبت شد که میزان عرضه آن ۲۹۰ هزار تن با قیمت میانگین ۵۳ هزار و ۲۸ ریال بود.

علاوه بر این، ۱۴۷ هزار و ۶۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای آهن اسفنجی ثبت شد که میزان عرضه آن ۱۵۰ هزار تن با قیمت میانگین ۱۲۰ هزار و ۱۹۷ ریال بود.

در پایان، شاهد ثبت عرضه ۴۴ هزار تنی آهن اسفنجی بریکت بودیم که با تقاضای ۴ هزار تن و قیمت میانگین ۱۲۱ هزار و ۳۱۲ ریال در تابلوی معاملات به ثبت رسید.

پایان معاملات بورس کالا/ حذف ۷۱ درصد محصولات فولادی از تابلوی معاملات+جدول

انتهای پیام/z

کد خبر 12763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =