کد خبر 11267
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

حذف ۶۰ درصد از معاملات محصولات فولادی در بورس کالا

حذف ۶۰ درصد از معاملات محصولات فولادی در بورس کالا

اطلاعیه عرضه محصولات فولادی بورس کالا برای امروز شنبه دوازدهم خرداد مربوط به ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۸۸۶ تن محصول فولادی بود اما در پایان بازار آمارها حکایت از معامله ۹۳۸ هزار و ۵۲۸ تن از این حجم روی تابلو بود. این رقم برابر با حذف ۶۰ درصد از معاملات برای ۴۴ عرضه‌کننده محصولات فولادی بود.

به گزارش آهن‌نیوز؛ امروز شنبه ۱۲ خرداد قرار بود، ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۸۸۶ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۹۳۸ هزار و ۵۲۸ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۶۰ درصد محصولات از روی تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۴۷ هزار و ۷۵۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار و ۵۵۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۰۶ هزار و ۲۶۸ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، میلگرد که ۵ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، فقط ۲۵ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۳۶ هزار و ۵۵۲ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۱۵۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد آلیاژی ثبت شد که ۳ هزار و ۶۵۰ تن کمتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.

در ادامه، ۷ هزار و ۱۹۰ تن میلگرد کلاف به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۲ هزار و ۴۵۲ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۵۹ هزار و ۷۳ ریال بود.

در همین حال، برای ۲ هزار و ۴۲۲ تن تیرآهن، ۴ هزار و ۷۹۹ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۳۱۹ هزار و ۸۳۳ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، ورق سرد خودرو که ۴۵ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۲۸ هزار و ۱۰۰ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۳۸۷ هزار و ۲۱۷ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۱۳هزار و ۷۵۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق گالوانیزه خودرو ثبت شد که ۱۶ هزار و ۲۵۰ تن کمتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.

در ادامه، ۵۴ هزار و ۶۶۶ تن ورق گرم به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۳ هزار و ۹۹ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۳۱۵ هزار ریال بود.

در پایان، شاهد ثبت ۲۰۹ هزار و ۶۵۰ تن تقاضا برای آهن اسفنجی بودیم. ضمن اینکه قیمت میانگین ۱۲۲ هزار و ۹۱۲ ریال در تابلوی معاملات برای این محصول مشاهده شد.

انتهای پیام/ م

کد خبر 11267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =