کد خبر 8891
۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

افزایش سرمایه فولاژ تایید شد

افزایش سرمایه فولاژ تایید شد

افزایش سرمایه شرکت فولاد آلیاژی ایران به میزان ۱۶۷ درصد، با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده، مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، با پیشنهاد هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد آلیاژی ایران (با نماد فولاژ) در ابان ماه سال جاری، افزایش سرمایه این شرکت به میزان ۱۶۷ درصد ثبت شد.

تامین افزایش سرمایه این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران، آورده نقدی و سود انباشته بود.
برپایه اطلاعات مندرج در سامانه کدال، با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (۲۴ هزار میلیارد ریال) به مبلغ ۶۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (۶۴ هزار میلیارد ریال) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور مدیریت جریان نقدینگی شرکت جهت جبران مخارج انجام شده طرح یزد ۱ و همچنین تامین مخارج طرح توسعه یزد ۱ و طرح توسعه کلاف و وایر است که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه شد.
طبق کدال، فروش فولاژ در شهریور کمی افت داشت و مبلغ ۱۲ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال گزارش شد. به ترتیب  در مهر ۱۴ هزار و ۴۱۸ میلیارد ریال و آبان ۱۴ هزار و ۶۹۲ میلیارد ریال فروش داشت. در آذر ما هم با کمی افت ۱۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال فروش داشت.
در مجموع فروش این شرکت در ۹ ماهه به عدد ۱۳۰ هزار و ۱۷۸ میلیارد ریالی رسیده و مدت مشابه قبل  ۹۵ هزار و ۱۴۹ میلیارد ریال بود. ۶ ماهه به عدد ۸۷ هزار و ۵۳۴ میلیارد ریالی رسیده بود و ۳ ماهه سوم جالب بوده است.

به هر حال انجام افزایش سرمایه یادشده با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده به ثبت رسید.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =