کد خبر 12537
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶

کیفرخواست مدیران فولاد مبارکه سپاهان به اتهام مشارکت در اخلال کلان در نظام تولیدی صادر شد

کیفرخواست مدیران فولاد مبارکه سپاهان به اتهام مشارکت در اخلال کلان در نظام تولیدی صادر شد

در بازدید رئیس قوه قضائیه از مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران، رئیس دادگاه گفت: برای چند تن از مدیران شرکت فولاد مبارکه سپاهان به اتهام مشارکت در اخلال کلان در نظام تولیدی از طریق نقض مقررات خرید مواد اولیه، کیفرخواست صادر شده است.

به گزارش آهن نیوز؛ محسنی اژه‌ای در بازدید و سرکشی‌آسیب‌شناسانه و مسئله‌محور خود از مجتمع قضایی تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران، در شعبه دادگاه رسیدگی‌کننده به پرونده «شرکت فولاد مبارکه سپاهان» حاضر شد.

طبق توضیحات رئیس دادگاه، برای چند تن از مدیران شرکت مزبور به اتهام مشارکت در اخلال کلان در نظام تولیدی از طریق نقض مقررات خرید مواد اولیه، کیفرخواست صادر شده است.

در این جلسه رئیس دادگاه با توجه به بررسی روند تحقیقات و دادرسی دقیق پرونده گفت: رقم کنونی مطرح در این پرونده بعد از تحقیقات گسترده در دادسرا و استعلام‌های متعدد از مراجع زیربط و اعلان نظر مراجع تخصصی اقتصادی کشور با رقم اعلانی ابتدایی در رسانه‌ها تفاوت بسیار محسوسی دارد و بسیار پایین‌تر است این رقم فعلی هم مقدار تحصیل شده و سواستفاده نیست بلکه تخلف و به اندازه این رقم محصول خارج از شبکه عرضه شده است که محتمل است این مقدار نیز به قیمت رقم بورسی بوده است و به همین دلیل عنوان اتهامی در کیفرخواست اخلال در نظام اقتصادی است نه عناوین دیگر که از ابتدا در رسانه‌ها مطرح شد.

براساس این گزارش، اطلاع رسانی روشن و دقیق در مورد این پرونده همزمان با جلسات دادگاه صورت خواهد گرفت.

رئیس قوه قضاییه در ادامه سوالاتی را از متهمان پرونده مطرح کرد و خطاب به مقامات قضایی رسیدگی‌کننده، بر اِعمال نهایت دقت در همه جوانب و زوایای پرونده مزبور تاکید کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/z

کد خبر 12537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =