کد خبر 11010
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳

اعضای انجمن فولاد آذربایجان مشکلات صنایع تولیدی را در جلسه با رئیس کل بانک مرکزی مطرح کردند

اعضای انجمن فولاد آذربایجان مشکلات صنایع تولیدی را در جلسه با رئیس کل بانک مرکزی مطرح کردند

در این جلسه دو تن از اعضای هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان به اتفاق رحام دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل با فرزین رییس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ عصر روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه‌ای با تلاش‌های انجمن فولاد آذربایجان و با پیگیری دکتر منادی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در دفتر دکتر فرزین رییس بانک مرکزی تشکیل شد.

در این جلسه نایب درختان و دلال قدیم دو تن از اعضای هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان به اتفاق رحام دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل با دکتر فرزین رییس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار نایب درختان نائب رئیس و دلال قدیم خزانه دار انجمن فولاد و نیز رحام دبیر سندیکا به تفصیل درخصوص مشکلات صنعت فولاد کشور سخن گفتند.

به گفته دبیر سندیکای لوله و پروفیل، در این جلسه که دو ساعت بطول انجامید، موضوعات مربوط به پیمام سپاری ارزی صادرکنندگان مقاطع طویل فولادی و همچنین ارائه مستندات پیرامون نرخ ارز نیمایی و مخاطرات توقف صادرات مواردی مطرح شد.

به گزارش آهن‌نیوز، رفع تعهد ارزی و بازگشت تمام ترز حاصل از صادرات در سامانه نیما، چالش اخیری است که سد راه صادرکنندگان صنایع فولادی قرار گرفته و به کاهش شدید تولید و عرضه انجامیده است. 

انتهای پیام/ م

کد خبر 11010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =