کد خبر 13289
۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲

طیب‌نیا: آغاز تولید فولاد الکتریکی، کلید رشد صنایع مرتبط در ایران

طیب‌نیا: آغاز تولید فولاد الکتریکی، کلید رشد صنایع مرتبط در ایران

در پنل تخصصی فولاد مبارکه با موضوع «فولادهای الکتریکی، مزیت‌ها و چالش‌ها»، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل این شرکت، بر اهمیت تولید فولاد الکتریکی در کشور تأکید کرد. وی اظهار داشت که راه‌اندازی این فرایند در داخل می‌تواند منجر به افزایش تقاضا و مصارف آن تا دو برابر شود. طیب‌نیا به این نکته اشاره کرد که عدم تولید فولاد الکتریکی در ایران مانع از شکل‌گیری صنایع مرتبط شده است.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز؛ در پنل تخصصی فولاد مبارکه با موضوع «فولادهای الکتریکی، مزیت‌ها و چالش‌ها»، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل این شرکت، بر اهمیت تولید فولاد الکتریکی در کشور تأکید کرد. وی اظهار داشت که راه‌اندازی این فرایند در داخل می‌تواند منجر به افزایش تقاضا و مصارف آن تا دو برابر شود. طیب‌نیا به این نکته اشاره کرد که عدم تولید فولاد الکتریکی در ایران مانع از شکل‌گیری صنایع مرتبط شده است.

او تأکید کرد که فولاد مبارکه به‌عنوان پیشرو در این زمینه، سرعت خود را برای رفع نیازهای کشور افزایش می‌دهد، چراکه این اقدام جزو استراتژی‌های کلیدی شرکت است. همچنین، مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به هزینه پایین انرژی در کشور، بیان کرد که مصرف‌کنندگان به میزان مصرف برق توجهی ندارند و فقط قیمت محصولات برایشان مهم است. بنابراین، به عقیده وی، این حوزه به کار فرهنگی قوی نیاز دارد تا توجه به مصرف انرژی را در میان مردم افزایش دهد.

فولاد مبارکه، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در ایران، در تلاش است تا با راه‌اندازی تولید فولاد الکتریکی، نقش مؤثری در رشد صنعت کشور ایفا کند.

انتهای پیام/ م

کد خبر 13289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =