کد خبر 13279
۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

افزایش ظرفیت تولید آهن اسفنجی فولاد غدیر نی‌ریز با قرارداد جدید

افزایش ظرفیت تولید آهن اسفنجی فولاد غدیر نی‌ریز با قرارداد جدید

در حاشیه اولین روز از سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۳ در جزیره کیش، شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) و مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز قرارداد طراحی و اجرای تزریق گاز اکسیژن بر روی خط باستل کوره احیاء پِرِد (PERED) را امضا کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ در حاشیه اولین روز از سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۳ در جزیره کیش، شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) و مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز قرارداد طراحی و اجرای تزریق گاز اکسیژن بر روی خط باستل کوره احیاء پِرِد (PERED) را امضا کردند. این قرارداد به منظور افزایش ظرفیت تولید آهن اسفنجی کارخانه فولاد غدیر نی‌ریز اجرا می‌شود و می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر عملکرد این مجتمع داشته باشد.

فولاد غدیر نی‌ریز تحت مدیریت مصطفی پور در سال‌های اخیر شاهد توسعه‌های متعددی بوده است. با بهبود فناوری‌ها و افزایش ظرفیت تولید، این مجتمع موفق به تأمین نیازهای داخلی و صادراتی در زمینه فولاد شده است. انعقاد این قرارداد جدید با MME، نویدبخش آینده‌ای روشن‌تر برای این شرکت و صنعت فولاد ایران است.

افزایش ظرفیت تولید با اجرای این پروژه می‌تواند نه تنها به بهبود عملکرد فولاد غدیر نی‌ریز کمک کند، بلکه تأثیر مثبتی بر بازار فولاد کشور و بهبود اقتصاد منطقه خواهد داشت.

انتهای پیام/ م

کد خبر 13279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =