کد خبر 12876
۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون به چه کسانی تعلق می گیرد؟

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون به چه کسانی تعلق می گیرد؟

بانک توسعه تعاون برای گسترش و رونق فعالیت‌های اقتصادی بخش تعاون و تعاونگران، طرح تسهیلاتی به نام «رونق تعاون» را تدارک دیده است. مبلغ وام این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان بوده و نرخ سود آن با توجه به ماندگاری سپرده و مدت بازپرداخت تغییر می‌کند.

به گزارش آهن نیوز؛ فعالان تولیدی و صنعتی مشتری بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده و حداقل به مدت سه ماه میانگین حساب ایجاد کنند تا امکان درخواست تسهیلات مذکور را داشته باشند. طی مدت زمان ایجاد میانگین حساب و سپرده گذاری هیچ سودی به حساب مشتریان تعلق نخواهد گرفت. ضمانت اصلی برای دریافت این نوع تسهیلات داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است. سود این بین ۱۵ تا ۲۲ درصد تغییر می‌کند. مدت زمان بازپرداخت این وام هم حداکثر ۴۸ ماه اعلام شده است.

با در نظر گرفتن سقف وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۹ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۸۲۳ تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات از ۱۵۳ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۵۲۱ تومان بیشتر نخواهد شد. جمع رقم تسهیلات و سود آن هم ۴۵۳ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۵۲۰ تومان خواهد بود.

نگاهی به بعضی از اهداف بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون با هدف کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق توسعه بخش تعاونی و فراهم کردن زمینه‌های عدالت اجتماعی، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی اقتصاد، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها و .. شکل گرفت.

در حال حاضر این مجموعه به منظور تحقق این اهداف انواع خدمات الکترونیکی، بانکی و محاسباتی و مسئولیت اجتماعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/z

کد خبر 12876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =