کد خبر 12394
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

بررسی سهام شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

بررسی سهام شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

بر اساس بررسی گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با نماد " کگل" در سایت کدال آمده است که این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۶ همت درآمد رشد داشته است.

به گزارش آهن نیوز؛ در اطلاعات مالی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با سرمایه ثبت شده ۳۸۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال پذیرفته شده در فرابورس ایران در سایت کدال آمده است؛ طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به تیر ماه ۱۴۰۳ مبلغ معادل ٨۶٠,٣۴٨,۶۴ میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده است.

بر اساس بررسی گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۳/۰۴/۳۱شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با نماد " کگل" اعلام شده که این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۶ همت درآمد رشد داشته است.

گل گهر پرونده عملیاتی تیر ۱۴۰۳ را با کسب ۶.۵ هزار میلیارد تومان درآمد بسته و توانسته ارزش تجمیعی درآمدهای خود را در اسکیل ۴ ماهه منتهی به تیر ماه به بیش از ۲۱.۲ هزار میلیارد تومان برساند؛ رقمی که در قیاس با دوره مشابه از رشد ۱.۷ همتی خبر می‌دهد.

در دوره ۱۴۰۲، رقم درآمد سالانه شرکت برابر با ۶۸.۵ هزار میلیارد تومان گزارش شده است؛ بنابراین با احتساب ۲۱.۲ همت درآمد دوره ۴ ماهه، تقریبا ۳۰% از درآمد سال مالی قبل را کاور کرده است. در تیر ۱۴۰۲ رقم درآمدی شرکت برابر با ۴.۹ همت گزارش شده است، حال آنکه این رقم برای تیر ۱۴۰۳ برابر با ۶.۵ همت است.

گفتنی است؛ با طرح جامع فولاد کشور، چشم انداز منطقه معدنی و صنعتی گل گهر با تولید سالیانه ۲۴ میلیون تن کنسانتره، ۲۱ میلیون تن گندله و بیشت از ۵ میلیون تن شمش فولادی مدون شد. تا امروز بخش عظیمی از این چشم انداز در سایه الطاف الهی و همت مدیران این منطقع به منصه ظهور رسیده است تا جایی که اولین چرخه کامل فولاد کشور از معدن تا تولید مقاطع فولادی در این منطقه تکمیل شده است.

امروز منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر به عنوان یک بازوی توانمند نقش بی بدیلی در صنعت فولاد کشور ایفاء می‌کند که با تداوم طرح‌های توسعه‌ای در دست اجرا و آتی منطقه و افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات تا سال ۱۴۰۶ این جایگاه بیش از پیش پر رنگ و نمایان خواهد شد.

وضعیت سهام کگل در تیرماه ۱۴۰۳

وضعیت سهام کگل در تیرماه ۱۴۰۳

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر 12394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =