کد خبر 11972
۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

درآمد ۲ هزار و ۱۸۸ میلیاردی جهان فولاد سیرجان در خرداد ۱۴۰۳/ بیشترین درآمد مربوط به میلگرد داخلی است

درآمد ۲ هزار و ۱۸۸ میلیاردی جهان فولاد سیرجان در خرداد ۱۴۰۳/ بیشترین درآمد مربوط به میلگرد داخلی است

میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در سومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۱۸۸ میلیاردتومانی رسید.

به گزارش آهن نیوز؛ شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با سرمایه ثبت شده ۱۱ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۹ هزار و ۱۰۵ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری نشان از روند صعودی پر قدرت این شرکت را دارد. 

شیب تند صعودی در

میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در سومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۱۸۸ میلیاردتومانی رسید. "فجهان" در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۰ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۲۹ درصدی همراه بود. این شرکت فولادی در ۳ ماهه سال جاری از فروش محصول در داخل کشور به درآمد ۵ هزار و ۲۲۸ میلیاردتومانی و از فروش در بازار خارج کشور به درآمد ۳۹۴ میلیاردتومانی رسید. همچنین "فجهان" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۳ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۷ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شده است.

شیب تند صعودی در

" فجهان" در بهمن‌ماه ۲۴۷ هزار و ۷۸۳ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۰۰ هزار و ۲۵۳ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروشی که جهان فولاد سیرجان در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده رشد ۱۴ درصدی فروش این شرکت بوده است. 

شیب تند صعودی در

بیشترین درآمدزایی که شرکت جهان فولاد سیرجان از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «میلگرد (داخلی)» با ۹۹۵ میلیارد تومان بود درآمدی که "فجهان" از فروش این محصول در خردادماه به دست آورد برابر با ۴۵ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «میلگرد (داخلی)» بیشترین درآمدزایی را برای جهان فولاد سیرجان محصول «شمش (داخلی)» به خود اختصاص داده بود؛ همچنین در میان محصولات این شرکت فولادی بیشترین نرخ فروش را محصول «میلگرد (داخلی)» با مبلغ ۲۴ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان در ازای هر تن بر عهده داشت.

شیب تند صعودی در

منبع: بورس نیوز

انتهای پیام/z

کد خبر 11972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =