کد خبر 11829
۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷

کرمان موتور، شرایط فروش جک J۷ برقی را اعلام کرد

کرمان موتور، شرایط فروش جک J۷ برقی را اعلام کرد

شرایط فروش KMC EJ۷ یا همان جک J۷ برقی برای تیرماه ۱۴۰۳ از سوی کرمان موتور اعلام شد.

به گزارش آهن نیوز؛ ثبت‌نام این خودرو از سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد. شرایط فروش این خودرو به‌صورت نقد و اقساط است. متقاضیان می‌توانند با پرداخت نقدی، خودرو را در یک مرحله خریداری کنند. همچنین می‌توانند KMC EJ۷ را با اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه بخرند. باید اشاره کنیم این خودرو با نام KMC E۵۰A نیز معرفی شده بود.

KMC EJ۷ یا جک J۷ برقی خودرویی است که کرمان‌موتور با هدف استفاده در ناوگان تاکسی‌رانی وارد بازار ایران کرد. مدتی پیش نیز چندین دستگاه از این خودرو جایگزین تاکسی‌های فرسوده شهر تهران شدند. بااین‌حال، KMC EJ۷ در عرضه خودروهای برقی سامانه یکپارچه نیز حضور داشت و متقاضیان می‌توانستند برای آن ثبت‌نام کنند. اکنون نیز متقاضیان از هر گروهی می‌توانند این خودرو را بخرند. درصورت استفاده از روش پرداخت اقساطی، سند خودروها تا پایان دوره اقساط در اختیار شرکت باقی خواهد ماند.

شرایط فروش KMC EJ۷، تیر ۱۴۰۳:

بخش نقدی

خودرو قیمت رنگ موعد تحویل
KMC EJ۷ ۱,۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰ مشکی ۳۰ روز کاری

بخش اقساطی

خودرو پیش‌پرداخت مدت اقساط تعداد چک مبلغ اقساط موعد تحویل
KMC EJ۷ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲ ۴ ۹۳,۲۹۰,۲۰۰ ۳۰ روزه
۲۴ ۸ ۵۵,۹۰۴,۱۰۰

ابعاد و اندازه KMC EJ۷ با کی‌ام‌سی J۷‌ یکسان است اما به‌دلیل پکیج باتری‌ها،‌ این خودرو وزن بیشتری دارد که معادل ۱.۶۵ تن است. شتاب صفر تا صد این خودرو الکتریکی ۷.۶ ثانیه اعلام شده است. تک موتور الکتریکی این خودرو روی محور جلوی آن قرار دارد که حداکثر ۱۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. جعبه‌دنده تک‌سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلوی این خودرو را برعهده دارد.

پکیج باتری از نوع لیتیوم آهن فسفات است و انرژی KMC EJ۷ را تأمین می‌کند. این پکیج باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعت ظرفیت دارد و از نوع آب خنک است؛ بنابراین در شرایط آب‌وهوایی مختلف پایدار می‌ماند. این باتری با یک بار شارژ،‌ بردی حدود ۴۰۰ کیلومتر را برای خودرو ممکن می‌کند. پکیج باتری‌ تاکسی برقی کرمان‌موتور از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در ۴۵ دقیقه،‌ ظرفیت آن را از ۲۰ به ۸۰ درصد برساند. شارژ کامل این باتری‌ها با برق خانگی ۱۰ ساعت زمان می‎‌برد.

انتهای پیام/z

کد خبر 11829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =