کد خبر 11320
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶

پیام مدیرعامل فولاد غدیر نی ریز به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)؛

ایرانیان در پاسداشت آرمان های انقلاب تا بذل جان ایستاده اند

ایرانیان در پاسداشت آرمان های انقلاب تا بذل جان ایستاده اند

محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در پیامی فرارسیدن ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

به گزارش آهن نیوز؛ در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"امام بزرگوار روح جمهوری اسلامی است. اگر این روح از جمهوری اسلامی گرفته شود و مورد بی توجهی قرار بگیرد، نقشی بر دیوار باقی خواهد ماند. " مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی شخصیتی الهام بخش از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» در چارچوب دین و خردورزی بنیان نهاد و با بینش وسیع خویش میراثی جاودان باقی گذاشت که پس از گذشت بیش از چهار دهه، همچنان سرچشمه پیروزی‌ها و دستاوردهای باشکوه و افتخارآمیز است.

در سی و پنجمین سالروز عروج ملکوتی این اسوه جاودان، شهادت رئیس جمهور انقلابی و از پیروان راستین امام راحل و یاران باوفایش که تا آخرین لحظات حیات در خدمت به مردم شریف ایران بودند، نیز برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی رقم زد و به جهانیان ثابت کرد ایرانیان در پاسداشت آرمان های والای انقلاب اسلامی و حریم ولایت تا بذل جان ایستاده اند.

قیام خونین ۱۵ خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود، سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء و پیروزی های انقلاب اسلامی را تمهید کردند.

اینک خدای بزرگ را شاکریم که تحت زعامت ولی فقیه زمان و درس آموخته مکتب خمینی کبیر، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، منظومه اقتدار و عظمت و بلندای عزت و اقتدار میهن اسلامی با عبور سرافرازانه از گردنه های سخت این پیچ تاریخی، در گام دوم انقلاب اسلامی بالنده‌تر و پرفروغ‌تر از همیشه، موجب ماندگاری اسلام و ارزش های ناب محمدی(ص) است.

خانواده بزرگ و ولایتمدار مجتمع فولاد غدیر نی ریز همچون سالهای گذشته با یادمان و گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار فرزانه انقلاب اسلامی، ضمن ادای احترام به آرمان های امام خمینی(ره)، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) تجدید بیعت خواهند کرد و در پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه، طنین یکدلی، اتحاد و همراهی سرداده و با امید به آینده ای روشن برای کشور و نظام، به ویژه در سنگرهای صنعت و اقتصاد و در ایفای وظایف و مسئولیت های خطیر خود برای گشایش در امور مردم و توسعه و بالندگی کشور، از همه ظرفیت ها و توانمندی های موجود به نحو کامل و احسن استفاده می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 11320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =