کد خبر 11067
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد غدیر نی‌ریز برای شهادت رئیس جمهور و همراهانش

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد غدیر نی‌ریز برای شهادت رئیس جمهور و همراهانش

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراهش در حادثه سقوط بالگرد، پیامی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراهش در حادثه سقوط بالگرد، پیامی را منتشر کرد که مشروح آن بدین شرح است.

بسم رب الشهداء والصدیقین

در سالروز ولادت ولی نعمت‌مان ، آفتاب تابان ایران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و در روزهایی که شهرستان شهید پرور نی ریز و مخصوصاً مجتمع فولاد غدیر با اشتیاق وافر منتظر قدوم پر برکت رییس جمهور محبوب برای افتتاح طرح های ملی و ارزنده ای بود، متاسفانه در حادثه ای دلخراش و دردناک برای بالگرد حامل ایشان، روح بلند رییس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیرمان شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان صدیق و انقلابی ایشان به ملکوت اعلی پیوست.

بی شک هر منصفی می داند که شوق و عشق به خدمتگزاری و مردم داری این رییس جمهور مکتبی در تمام لحظات شبانه روز موج می زند. علاوه بر شهادت ایشان ، فقدان هیات همراه حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه مکتبی تبریز، دکتر امیرعبدالهیان وزیر محترم امور خارجه، دکتر رحمتی استاندار جوان و سختکوش آذربایجان شرقی و  برادر و همتبار ارجمندم،  جان فدای انقلاب، سردار سید مهدی موسوی و سایر همراهان بخش دیگری از این درد جانکاه و مصیبت بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است. 

شهادت این مجاهدان خستگی ناپذیر را به امام زمان (عج) ، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، بازماندگان ایشان و مردم داغدار کشورمان در اقصی نقاط جهان تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم روح ایشان همراه با سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز در بهشت برین همنشین با اولیاء الله باشد. 

مطمئن هستیم با تدابیر و درایت همیشگی و مقتدرانه رهبری معظم انقلاب و همدلی ملت شریف و بزرگوار، ایران عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بالنده و استوار و مصون از بلایا و خدشه خواهد بود .

محسن مصطفی پور
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز

انتهای پیام/ م

کد خبر 11067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =