کد خبر 10939
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

مدیرعامل نورد زرین گالوانیزه کاشان: دولت فقط ژست تعامل با بخش خصوصی را می‌گیرد!

مدیرعامل نورد زرین گالوانیزه کاشان: دولت فقط ژست تعامل با بخش خصوصی را می‌گیرد!

مدیرعامل شرکت نورد زرین گالوانیزه کاشان با بیان اینکه دولت‌مردان در تحقق شعار سال، فقط ژست تعامل با بخش خصوصی را می‌گیرند، گفت: مسئولان و متولیان دولتی یا از ناآگاهی و یا از خودباوری‌های کاذب، چالش‌هایی را برای بخش خصوصی و تولیدی کشور بوجود آورده‌اند که امیدوارم خروجی آن، بلعیدن بخش خصوصی کشور نباشد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ "عزیز قنواتی" مدیرعامل شرکت نورد زرین گالوانیزه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار آهن‌نیوز ضمن اشاره به بخشنامه‌های خلق‌الساعه در بخش صنعت و پیامدهای آن بر بخش خصوصی گفت: شعار امسال رهبری "جهش تولید با مشارکت مردم" بود و این شعار محقق نمی‌شود مگر در تعامل با بخش خصوصی که متاسفانه دولت‌مردان در تحقق این شعار، فقط ژست تعامل با بخش خصوصی را می‌گیرند. 

وی با بیان اینکه نمی‌توان شعار رونق تولید و حمایت از بخش خصوصی را در تابلو کنیم اما برایش موانعی را ایجاد کنیم، افزود: این روندی که دولت‌مردان برداشته‌اند با روح تجارت آزاد و روح اقتصاد مغایرت دارد. قوانین خلق‌الساعه و نظرات غیرکارشناسی شده و بدون کسب نظر از انجمن‌ها و فعالان اقتصادی، تمام تولید را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. 

عضو هیئت مدیره آتیه فولاد خاورمیانه، یکی از مشکلات امروز کشور را عددسازی و اعلام گزارشات غیرواقعی و ناصحیح خواند و گفت: مسئولان سیاست‌گذار کشور فکر می‌کنند که با عددسازی و گزارشات اعلامی، توفیقاتی را حاصل کرده‌اند اما اینطور نیست چراکه اگر توفیقاتی بوده باید اثرش را در سفره مردم مشاهده می‌کردیم. کارهای به ثمر رسانده را گزارش می‌کنند اما از ضررها چیزی نمی‌گویند. این داستان مثل فردی است که در دعوا یک مشت می‌زند و آن یک مشتی که زده را به همه می‌گوید اما از ۱۰ مشتی که خورده هیچ سخنی نمی‌گوید. 

این فعال صنعت فولاد با اشاره به اینکه امروز سرمایه‌گذاران رغبتی برای سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد ندارند، گفت: راه‌اندازی یک واحد تولیدی دو تا پنج سال زمان می‌برد، به نظرتان کدام سرمایه‌گذار حاضر است با این بخش‌نامه‌های لحظه‌ای جرأت سرمایه‌گذاری داشته باشد؟ واقعاً مسئولان و متولیان دولتی یا از ناآگاهی و یا از خودباوری‌های کاذب، چالش‌هایی را برای بخش خصوصی و تولیدی کشور بوجود آورده‌اند که آینده خوبی برای بخش خصوصی متصور نیست و امیدوارم خروجی آن، بلعیدن بخش خصوصی کشور نباشد. 

انتهای پیام/ م

کد خبر 10939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =