کد خبر 13301
۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹

تسهیل ورود فناوری‌های نوظهور به صنعت فولاد با تأکید بر هوش مصنوعی

تسهیل ورود فناوری‌های نوظهور به صنعت فولاد با تأکید بر هوش مصنوعی

در رویداد سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی در اصفهان، میلاد حلاجیان، مدیر توسعه فناوری، نوآوری و گسترش مشارکت‌های ایریسا (ایریسا پرایم)، بر نقش کلیدی این شرکت به عنوان بازوی فناوری اطلاعات صنعت فولاد کشور تأکید کرد. با بیش از ۳۰ سال تجربه، ایریسا در تأمین، توسعه و پشتیبانی سیستم‌ها و راهکارهای فناوری در این حوزه فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز؛ در رویداد سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی در اصفهان، میلاد حلاجیان، مدیر توسعه فناوری، نوآوری و گسترش مشارکت‌های ایریسا (ایریسا پرایم)، بر نقش کلیدی این شرکت به عنوان بازوی فناوری اطلاعات صنعت فولاد کشور تأکید کرد. با بیش از ۳۰ سال تجربه، ایریسا در تأمین، توسعه و پشتیبانی سیستم‌ها و راهکارهای فناوری در این حوزه فعالیت می‌کند.

حلاجیان با اشاره به آغاز حرکت فولاد مبارکه به سمت انقلاب چهارم صنعتی و تأسیس واحد تحول دیجیتال، گفت: "تکثر در ذی‌نفعان هوش مصنوعی در کارخانه‌های فولادی وجود دارد و ایریسا به عنوان بازوی فناوری اطلاعات فولاد مبارکه، امکانات متنوعی را برای همکاری فعالان این حوزه با صنعت فولاد ایجاد کرده است."

وی افزود: "ایریسا پرایم به عنوان پل ارتباطی بین استارت‌آپ‌ها و مجموعه‌های فعال در حوزه‌های نوظهور و صنعت فولاد عمل می‌کند." این واحد جدید تسهیل‌گر اجرای پروژه‌های هوش مصنوعی و سایر فناوری‌های نوظهور در صنعت فولاد است.

مدیر ایریسا پرایم در ادامه به عناوین مورد علاقه‌ی صنعت فولاد در حوزه هوش مصنوعی اشاره کرد، از جمله پلتفرم داده، بهینه‌سازی فرآیندها و کنترل کیفیت. او همچنین از چت‌بات سازمانی آرش به عنوان یکی از دستاوردهای این شرکت نام برد که به کاربران در دسترسی به اطلاعات و اسناد کمک می‌کند.

حلاجیان در نهایت یادآور شد که ایریسا پرایم مسئولیت منتورینگ و نظارت بر برخی استارت‌آپ‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی را بر عهده دارد تا نیازهای صنعت فولاد را بهتر شناسایی و تأمین کند.

انتهای پیام/ م

کد خبر 13301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =