کد خبر 13252
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵

صدای بازنشستگان فولاد را بشنوید/ وعده‌های فراموش شده و مشکلات درمانی بی‌پاسخ!

صدای بازنشستگان فولاد را بشنوید/ وعده‌های فراموش شده و مشکلات درمانی بی‌پاسخ!

در صبح روز بیست و نهم مهرماه، گروهی از بازنشستگان صنعت فولاد از شهرهای اصفهان، اهواز و دامغان در اعتراض به شرایط نامناسب خود مقابل ساختمان کانون بازنشستگی تجمع کردند. این بازنشستگان خواستار رسیدگی به مطالبات خود و تأمین هزینه‌های درمانی ضروری هستند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ در صبح روز بیست و نهم مهرماه، گروهی از بازنشستگان صنعت فولاد از شهرهای اصفهان، اهواز و دامغان در اعتراض به شرایط نامناسب خود مقابل ساختمان کانون بازنشستگی تجمع کردند. این بازنشستگان خواستار رسیدگی به مطالبات خود و تأمین هزینه‌های درمانی ضروری هستند.

آن‌ها از تغییر بیمه درمانی از بیمه دانا به بیمه آتیه سازان حافظ ابراز نارضایتی کرده و عنوان کردند که این تغییر، مشکلات قابل توجهی برای آن‌ها ایجاد کرده است. به گفته آن‌ها، خدمات ارائه شده توسط بیمه جدید نسبت به گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته و در حال حاضر با وجود قوانین موجود، هزینه‌های درمان هنوز به‌طور کامل رایگان نیست. بازنشستگان از پرداخت ۱۰ درصد فرانشیز به مراکز درمانی انتقاد کردند و اظهار داشتند که با مستمری‌های ناچیز، این هزینه‌ها به بار مالی سنگینی برای آن‌ها تبدیل شده است.

علاوه بر مشکلات درمانی، این معترضان به مسئله همسان‌سازی حقوق نیز اشاره کردند و اعلام کردند که از سال ۹۹ تاکنون هیچ اقدامی برای اصلاح این موضوع صورت نگرفته است. این بی‌توجهی به مشکلات بنیادی زندگی آن‌ها، نگرانی‌های جدی را در میان بازنشستگان فولاد ایجاد کرده و آنان خواستار پاسخگویی و اقدام فوری مسئولان هستند.

انتهای پیام/ م

کد خبر 13252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =