کد خبر 13242
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

دستگیری تیم شش نفره سارق خطوط لوله نفت در گچساران / یک تن تجهیزات توقیف شد!

دستگیری تیم شش نفره سارق خطوط لوله نفت در گچساران / یک تن تجهیزات توقیف شد!

پس از کمین های مستمر، با شناسایی یک تیم شش نفره سارق خطوط لوله‌ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این شهرستان، قریب یک تن انواع لوله برش خورده توسط حراست این شرکت، کشف و ضبط شد.

به گزارش آهن‌نیوز؛ پس از کمین های مستمر، با شناسایی یک تیم شش نفره سارق خطوط لوله‌ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این شهرستان، قریب یک تن انواع لوله برش خورده توسط حراست این شرکت، کشف و ضبط شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، ملک حسین شیخ‌ممو، رئیس اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خطوط لوله‌های نفت و گاز تأسیسات این شرکت بهره‌برداری، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل هوشیار حراست شرکت نفت گچساران قرار گرفت.

وی افزود: عوامل این حراست ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی و همکاری بسیج صنعت نفت با انجام تحقیقات گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند، یک تیم نفره شش سارق را در حوالی روستای دژسلیمان شهرستان گچساران شناسایی و پس از تعقیب و گریز و متواری شدن سارقان، قریب یک تن انواع خطوط لوله نفت، گاز برشکاری و تبدیل به ورق شده را توقیف کردند.

شیخ ممو همچنین با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سواری و چندین ابزار برشکاری از سارقان اظهار کرد: عوامل حراست، این سارقان را در حال برش و تخریب لوله های انتقال نفت شناسایی و مورد تعقیب قرار دادند و هم اینک پرونده جهت مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شده است.

شیخ ممو در پایان ضمن تقدیر از عملکرد سرپرستان نیروهای حراست نفت گچساران، خاطرنشان کرد: در ده ماه اخیر نیز عوامل هوشیار و همیشه بیدار حراست نفت و گاز گچساران در چندین اقدام مشابه، عملیات‌های خرابکارانه سارقان خطوط انتقال نفت و گاز را عقیم و چندین سارق را در حین ارتکاب جرم دستگیر و بازداشت نموده‌اند.

انتهای پیام/ م

کد خبر 13242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =