کد خبر 12970
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲

پایان معاملات بورس کالا/ تقاضا برای تیرآهن بیشتر از عرضه بود+جدول

پایان معاملات بورس کالا/ تقاضا برای تیرآهن بیشتر از عرضه بود+جدول

در معاملات امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور، ۶۱ درصد از محصولات فولادی به روی تابلوی معاملات راه پیدا کردند. در همین حال ۸ هزار و ۴ تن عرضه توسط فروشندگان برای تیرآهن ثبت شد که ۱۲ هزار و ۸۱۱ تن تقاضا داشت و با قیمت میانگین ۲۶۰ هزار و ۹۲۵ ریال به فروش رسید.

به گزارش آهن نیوز؛ امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه قرار بود، ۳۰۸ هزار و ۱۳۶ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که ۱۸۷ هزار و ۸۵۳ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۱۳۱ هزار و ۲۹۷ تن آن یعنی ۳۹ درصد حذف شد.

در همین حال، ۸ هزار و ۴ تن عرضه توسط فروشندگان برای تیرآهن ثبت شد که ۱۲ هزار و ۸۱۱ تن تقاضا داشت و با قیمت میانگین ۲۶۰ هزار و ۹۲۵ ریال به فروش رسید.

علاوه بر این، برای ۶۳ هزار و ۷۵۹ تن میلگرد، ۴۰ هزار و ۷۵۶ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۳۴ هزار و ۹۸۳ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

در ادامه، ۲۲ هزار تن عرضه برای ورق گرم به تابلوی معاملات راه پیدا کرد که ۴۰۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت و قیمت میانگین ۳۱۲ هزار ریال را به ثبت رساند.

از طرفی، برای ۳۰ هزار و ۳۰ تن ورق گرم خودرو، تقاضای ۲۴ هزار و ۲۰۰ تن وجود داشت و قیمت میانگین ۲۹۵ هزار و ۵۹۸ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

در پایان، ۶۰ هزار و ۶۰ تن ورق گرم نوردکاران عرضه و ۵۳ هزار و ۱۳۰ تن تقاضا را با قیمت میانگین ۲۹۵ هزار و ۵۹۸ ریال به ثبت رساند.

پایان معاملات بورس کالا/ تقاضا برای تیرآهن بیشتر از عرضه بود+جدول

انتهای پیام/z

کد خبر 12970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =