کد خبر 12265
۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

تصویب بودجه باشگاه ذوب آهن در کمتر از ۲۰ ثانیه!

تصویب بودجه باشگاه ذوب آهن در کمتر از ۲۰ ثانیه!

بعد از برگزاری مجمع کارخانه ذوب‌آهن، میزان بودجه تخصیص داده شده به این باشگاه مشخص شد. بودجه باشگاه ذوب‌آهن در عرض کمتر از ۲۰ ثانیه در این مجمع تصویب و ۲۴۰ میلیارد تومان مصوب شد.

به گزارش آهن نیوز؛ بودجه باشگاه ذوب آهن در لیگ بیست‌وسوم ۲۰۰ میلیارد تومان بود اما با توجه به فعالیت باشگاه اصفهانی در رشته‌های متعدد ورزشی، طبیعتاً تمام این بودجه صرف فوتبال نمی‌شود.

در فصل قبل، سبزپوشان مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان را به‌عنوان سقف بودجه خود اعلام کرده بودند اما حالا در حالی این بودجه در زمانی بسیار کوتاه و بدون چک و چانه زدن تصویب شد که ذوب‌آهن فصل گذشته در رده پنجم جدول قرار گرفته بود و برای تقویت جایگاه خود و رقابت با رقبا به مراتب باید بودجه بیشتری صرف کند.

ضمن اینکه خریدها و بازیکنان تیم‌های مطرح لیگ برتری نشان دهنده سرمایه گذاری نسبتاً بالای آنهاست و اگر ذوب‌آهن به‌عنوان اسپانسر گاندوها با این دست فرمان بخواهد حرکت کند، توان کمی برای رقابت این تیم برای جذب بازیکن باقی می ماند و شاید ذوب‌آهن روزهای بدی در پیش داشته باشد.

نباید فراموش کرد که این تیم در لیگ بیست‌ویکم، تا آستانه سقوط از این رقابت‌ها پیش رفت و در روزهای آخر توانست بقای خود را تضمین کند و سقوط ذوب‌آهن به لیگ یک باعث زیان سهامدان کارخانه ذوب‌آهن هم خواهد شد.

گفتنی است: باشگاه ذوب‌آهن حد فاصل سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به دلیل سیاست بودجه انقباضی با اُفت شدید روبه‌رو شد که زیان ۱۵۰ میلیون دلاری کارخانه ذوب‌آهن را در پی داشت.

انتهای پیام/z

کد خبر 12265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =