کد خبر 12162
۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲

رشد ۲۶۱ درصدی بدهی های توکا فولاد

رشد ۲۶۱ درصدی بدهی های توکا فولاد

میزان بدهی های فولاد توکا از ۱.۴۰۳.۴۸۰ میلیون ریال انتهای سال ۱۴۰۲ به ۵.۰۷۰.۶۳۸ میلیون ریال در انتهای خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با رشد ۲۶۱ درصدی همراه بوده است.

به گزارش آهن نیوز؛ در اطلاعات و صورت های مالی میاندره ای شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد با نماد" وتوکا" و سرمایه ثبت شده ۱۲.۱۱۰.۰۰۰ میلیون ریال پذیرفته شده در بورس تهران در سایت کدال آمده است؛

موجودی نقدی این شرکت از ۱۹۶.۱۷۴ میلیون ریال انتهای سال ۱۴۰۲ به ۴۳۶.۲۲۲ میلیون ریال در خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با ۱۱۷ درصد تغییر روبرو شده است.

میزان سرمایه گذاری های کوتاه مدت این شرکت هم از ۴۲۱.۶۳۴ میلیون ریال انتهای سال ۱۴۰۲ به ۲۶۱.۹۶۹ میلیون ریال در انتهای خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است و با افت ۳۸ درصدی مواجه شده است.

جمع دارائی های جاری شرکت توکا هم از ۹.۷۴۰.۶۶۹ میلیون ریال به ۱۰.۵۵۳.۹۰۹ میلیون ریال در انتهای خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده که با افزایش ۸ درصدی روبرو شده است.

میزان بدهی های فولاد توکا هم از ۱.۴۰۳.۴۸۰ میلیون ریال انتهای سال ۱۴۰۲ به ۵.۰۷۰.۶۳۸ میلیون ریال در انتهای خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با رشد ۲۶۱ درصدی همراه بوده است.همچنین جمع بدهی های این شرکت هم از ۱.۴۵۴.۲۲۵ میلیون ریال انتهای سال ۱۴۰۲ به ۵.۱۳۲.۷۲۴ میلیون ریال در انتهای خرادا ماه ۱۴۰۳ رسیده است و با افزایش ۲۵۳ درصدی روبرو شده است.

سود ( زیان) انباشته شرکت توکا هم از ۱۱.۶۸۰.۴۸۵ میلیون ریال در انتهای سال ۱۴۰۲ به ۹.۱۶۵.۷۷۷ میلیون ریال رسیده که با تغییر ۲۲ درصدی مواجه شده است.سود (زیان) خالص شرکت توکا هم از ۴۹۷.۲۴۹ میلیون ریال انتهای سال ۱۴۰۲ به ۱.۱۱۸.۲۹۲ میلیون ریال در انتهای خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده که با افزایش ۱۲۵ درصدی روبرو شده است.

رشد بدهی های شرکت توکا فولاد

رشد بدهی های شرکت توکا فولاد

رشد بدهی های شرکت توکا فولاد

منبع: ایلنا

انتهای پیام/z

کد خبر 12162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =