کد خبر 12045
۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰

آمار نهایی معاملات بورس کالا/ تنها ۲۰ درصد محصولات فولادی به فروش رسید+جدول

آمار نهایی معاملات بورس کالا/ تنها ۲۰ درصد محصولات فولادی به فروش رسید+جدول

امروز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳، از یک میلیون و ۹۶۰ هزار و ۹۳۸ تن محصول فولادی عرضه شده در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا، ۳۹۷ هزار و ۵۱۵ تن یعنی معادل ۲۰ درصد محصولات به معامله رسیدند.

به گزارش آهن نیوز؛ براساس جزئیات معاملات امروز بیست و سوم تیر ۱۴۰۳ بورس کالا، ۸۰ درصد از محصولات فولادی به فروش نرسید.

در همین حال، ۳۵ هزار و ۸۰۰ تن میلگرد آلیاژی در دسترس مشتریان قرار گرفت و ۳ درصد آن، یعنی یک هزار و ۱۵۰ تن به فروش رسید. ضمن اینکه قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول ۲۹۹ هزار و ۹۰۰ ریال است که کاهش ۵٫۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

همچنین، ۵۲۹ تن از حجم عرضه شده میلگرد کلاف مورد معامله قرار گرفت. ضمن اینکه این محصول با قیمت ۲۷۲ هزار و ۹۹۸ ریال به فروش رسید که از افت ۴٫۱ درصدی قیمت این محصول حکایت دارد.

امروز فروشندگان تیرآهن، به میزان ۵ هزار و ۲۶۰ تن از این محصول عرضه کردند که ۴۲ درصد آن ۲ درصد بالاتر از قیمت پایه یعنی با قیمت ۲۸۸ هزار و ۶۸۹ ریال به فروش رفت.

در ادامه، ۳۶ درصد از سنگ آهن دانه بندی با قیمت میانگین موزون ۱۷ هزار و ۸۷۰ ریال معامله شد که نشان از رشد ۸٫۱ درصدی قیمت پایه این محصول است.

همچنین، ۴ درصد از ۵۹۰ هزار و ۳۰۰ تن کنسانتره سنگ آهن، با قیمت میانگین موزون ۳۶ هزار و ۴۰۰ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

علاوه بر این، ۲۶۰ هزار تن گندله سنگ آهن با قیمت میانگین موزون ۵۱ هزار و ۸۷۹ ریال به فروش رسید که برابر با ۴۲ درصد حجم کل عرضه شده این محصول است.

در ادامه، ۱۳ درصد از آهن اسفنجی با قیمت میانگین موزون ۱۲۰ هزار و ۵۸۳ ریال معامله شدند.

در پایان، کمتر از یک درصد از ۵۴ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، با قیمت میانگین موزون ۱۲۰ هزار و ۵۸۳ ریال توسط مشتریان خریداری شد.

آمار نهایی معاملات بورس کالا/ تنها ۲۰ درصد محصولات فولادی به فروش رسید+جدول

انتهای پیام/z

کد خبر 12045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =