کد خبر 12018
۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

وعده‌های تو خالی وزارت نیرو برای عدم قطع برق صنایع / شرکت‌های فولادی استان خوزستان در تابستان سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد ضرر کردند

وعده‌های تو خالی وزارت نیرو برای عدم قطع برق صنایع / شرکت‌های فولادی استان خوزستان در تابستان سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد ضرر کردند

مشخص نیست ادعاهای مطرح شده فراوان در دولت سیزدهم به جهت بهبود ناترازی برق، بدون توجه به زیرساخت‌های موجود و قطعی‌های پی در پی، چطور می‌تواند از قطعی برق شهرک‌های صنعتی جلوگیری کند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، برنامه قطعی برق شهرک‌های صنعتی و صنایع فولادی حدوداً دو ماه پیش بود که از سوی وزارت نیرو اعلام شد. طبق این برنامه قرار بود که یک روز در هفته برق شهرک‌های صنعتی قطع شود و این در حالی است که طبق بررسی‌های میدانی خبرنگار آهن‌نیوز، برق شهرک‌های صنعتی دو روز و گاهی سه روز در هفته نیز قطع می‌شوند و بسیاری از کارخانجات تولیدی در صنعت فولاد تنها با یک شیفت فرآیند تولید خود را پیش می‌برند و عملاً شیفت روزشان تعطیل است.

ضررهای مالی شرکت‌های تولیدی در سال گذشته بسیار زیاد بوده به طوریکه فقط شرکت‌های فولادی در استان خوزستان در تابستان سال گذشته به دلیل قطعی برق حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان ضرر کرده‌اند.

امروز قطعی برق شهرک‌های صنعتی باعث زیان شرکت‌های تولیدی شده است و بسیاری از آنها به دلیل قطعی برق مجبور به تعطیلی کارخانه خود شدند که پیامدهای جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

حالا مشخص نیست ادعاهای مطرح شده فراوان در دولت سیزدهم به جهت بهبود ناترازی برق، بدون توجه به زیرساخت‌های موجود و قطعی‌های پی در پی، چطور می‌تواند از قطعی برق شهرک‌های صنعتی جلوگیری کند؟

انتهای پیام/ م

کد خبر 12018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =