کد خبر 11933
۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

فولاد آلیاژی، واحد نمونه صنعتی کشور شد

فولاد آلیاژی، واحد نمونه صنعتی کشور شد

در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان و صنعتگران استان یزد، شرکت فولاد آلیاژی ایران در بین شرکت‌های صنعتی کشور به عنوان واحد نمونه فولادی برتر برگزیده شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش آهن نیوز؛ محمد کمال‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به‌کارگیری استراتژی‌های مناسب تولید را یکی از عوامل مهم در موفقیت این شرکت دانست و بیان کرد: شرکت فولاد آلیاژی ایران امکان تولید بیش از ۴۷۷ نوع گرید فولادهای خاص در ۱۰۰ هزار کد مقطع گرید که در نوع خود بی‌نظیر است را دارد و نیاز فولادی ۱۶ صنعت مادر و تخصصی کشور را برآورده می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که شرکت فولاد آلیاژی ایران از ابتدا بر تولید فولادهای آلیاژی و محصولات ارزش‌افزا متمرکز بوده است، تصریح کرد: این شرکت در اهداف و چشم‌اندازهای خود تصمیم دارد به یک شرکت پیشرو در صنعت با ارائه راهکارهای نوآورانه تبدیل شود؛ به‌ طوری‌ که با تولید محصولات با بالاترین سطح کیفیت، در اولویت برتر مشتریان جهت تامین فولادهای خاص و ویژه قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با بیان اینکه این شرکت به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: شرکت فولاد آلیاژی ایران با اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر ویژه موفق شد در بین شرکت‌های بزرگ صنعتی استان یزد به عنوان برگزیده و شرکت برتر انتخاب شود.

انتهای پیام/z

کد خبر 11933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =