کد خبر 11915
۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵

نماد ومپنا در صف عرضه اولیه قرار گرفت

نماد ومپنا در صف عرضه اولیه قرار گرفت

نماد "ومپنا" در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام قرار گرفت.

به گزارش آهن نیوز؛ شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا که ۱۷ شهریور سال ۱۴۰۰ در بازار دوم معاملات فرابورس درج اما به دلیل شرایط بازار و تقاضای سهامدار عمده برای اصلاح مختصات عرضه لغو پذیرش شده بود، دوباره پس از اﺣﺮاز کلیه شرایط پذیرش از ۱۳ تیر با نماد "ومپنا" در گروه عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم به عنوان دویست و نوزدهمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا ۲۵ خرداد سال ۹۵ در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید و شامل ۸ شرکت نیروگاهی تولید آب و برق قشم مپنا، تولید انرژی های تجدید پذیر، تولید برق توس مپنا، تولید برق سنندج مپنا، تولید برق عسلویه مپنا، تولید برق غرب کارون مپنا، تولید برق گناوه مپنا و صندوق سرمایه گذاری پروژه آرمان پرند مپنا است‌.

هدف از تاسیس این شرکت، اصلاح ساختار مالی گروه مپنا و به دنبال آن ایجاد هلدینگ نیروگاهی به منظور تمرکز بیشتر بر فعالیت آن است.

سرمایه و ترکیب سهامداران مالکیت ۹۹.۹ درصدی سهام این شرکت به گروه مپنا تعلق دارد.

سرمایه شرکت در بدو تاسیس ۵ میلیارد تومان بوده و طی یک مرحله از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به دو هزار میلیارد تومان رسیده است.

منبع: بورس پرس

انتهای پیام/z

کد خبر 11915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =