کد خبر 11745
۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲

هرگونه حفاری تا روز انتخابات در خوزستان ممنوع شد

هرگونه حفاری تا روز انتخابات در خوزستان ممنوع شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: طبق هماهنگی انجام شده با معاونت عمرانی استانداری خوزستان هر گونه حفاری مجاز و غیرمجاز توسط دستگاه‌ها و شرکت‌ها تا روز انتخابات برای جلوگیری از قطع شدن شبکه ارتباطات در استان ممنوع است.

به گزارش آهن نیوز؛ مهدی شه‌نظری بیان کرد: به منظور جلوگیری از آسیب زدن به شبکه فیبرنوری و احتمال قطع شبکه ارتباطی تا روز انتخابات هیچگونه حفاری در استان نباید انجام شود.

وی گفت: در این دوره از انتخابات نیز همچون انتخابات اسفندماه سال گذشته احراز هویت به صورت الکترونیکی در شعب انجام می‌شود.

شه‌نظری اظهار کرد: اداره کل ارتباطات خوزستان با دستگاه‌های تابعه برای پایداری شبکه ارتباطی در روز انتخابات هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان افزود: کشیک بندی نیروها برای نظارت بر برقراری ارتباطات در شعب اخذ رای انجام شده و همچنین رایزنی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه در خصوص جلوگیری از قطعی برق در روز انتخابات صورت گرفته است.

شه‌نظری ادامه داد: با شرکت پخش فرآورده نفتی نیز به منظور تامین سوخت دیزل ژنراتورها هماهنگ شده تا در صورت احتمال قطع برق از دستگاه‌های دیزل استفاده شود.

وی ادامه داد: هماهنگی با حوزه معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان برای صیانت از مسیرهای فیبرنوری صورت گرفته تا با تدابیر اندیشیده شده، شاهد پایداری ارتباطات در انتخابات پیش رو باشیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/z

کد خبر 11745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =