کد خبر 11362
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶

وریا غفوری به سرمربی سابق فولاد حمله کرد

وریا غفوری به سرمربی سابق فولاد حمله کرد

وریا غفوری در جملاتی تند درباره نکونام گفته است: باتوجه به شناختی که از جواد نکونام در فولاد خوزستان دارم و آنچه در طول این فصل شاهد بودیم، نکونام از شایستگی و توانایی لازم جهت ارتقا و پیشرفت استقلال برخوردار نیستند.

به گزارش آهن نیوز؛ جواد نکونام سرمربی فصل پیش استقلال که فکر می کرد در استقلال آوردن مقام دوم هم خوب است اما حالا با موج انتقادات هواداران و پیشکسوتان استقلال مواجه شده است. سبک بازی استقلال و برخی حواشی و جنجال‌هایی که سرمربی استقلال در به وجود آمد، باعث شده که تا نکونام در موضع ضعف قرار بگیرد. 

در شرایطی که از چند روز قبل اخباری درباره احتمال تغییر کادر فنی استقلال برای فصل آینده منتشر شده، حالا نوبت به کاپیتان اسبق استقلال رسیده که در گفت و گویی، از مخالفتش با ادامه همکاری استقلال با نکونام صحبت کند.

غفوری که در تیم ملی همبازی و در فولاد شاگرد نکونام بود، روزهای خوبی را زیر نظر این مربی در اهواز تجربه نکرد و در نهایت نکونام، غفوری را در لیست مازاد تیمش قرار داد و نهایتا کار به جایی رسید که وریا تصمیم گرفت قید بازی کردن را بزند.

وریا غفوری در جملاتی تند درباره نکونام گفته است:" باتوجه به شناختی که از جواد نکونام در فولاد خوزستان دارم و آنچه در طول این فصل شاهد بودیم، نکونام از شایستگی و توانایی لازم جهت ارتقا و پیشرفت استقلال برخوردار نیستند. بنابراین توصیه بنده به هلدینگ خلیج فارس برای داشتن یک شروع قوی و با صلابت انتخاب گزینه‌ای بهتر برای نیمکت استقلال است."

وریا غفوری به ماجراهایی هم اشاره کرد که در طول فصل، استقلال با آن درگیر بود. او این ماجراها را اختلافات بچه‌گانه دانسته و البته از علی خطیر، مدیرعامل سابق باشگاه انتقاد کرده که چرا با نکونام با شجاعت و صلابت بیشتری برخورد نکرده است.

صحبتهای او را بخوانید:" در روزهایی که تیم رقیب(پرسپولیس) درگیر حواشی داخلی بود، آن چه انتظار می‌رفت تعامل و همکاری و همدلی در راه رسیدن به قهرمانی بود اما اختلاف ها بین مدیریت و سرمربی ضربه بزرگی به تیم و روان هواداران زد. علاوه بر این منجر به از دست رفتن دو مهره تاثیرگذار چون اورونف و منتظر محمد شد. این رفتار در شأن استقلال و تاریخ پر افتخارش نبود. انتظار می‌رفت مدیریت با شجاعت و صلابت بیشتر، طوری عمل می‌کرد که حد و حدودها مشخص می‌شد، از جایگاه‌ها سوءاستفاده نمی‌شد تا خیلی زودتر از برکناری‌ مدیریت، این حواشی به پایان می‌رسید."

در هر حال علی خطیر هنوز فصل را تمام نکرده در یک اتفاق عجیب از سوی هیات مدیره برکنار شد و برکناری او در حالیکه استقلال در صدر جدول قرار داشت، اتفاق افتاد.

وریا غفوری در بخش دیگری از گفت و گویش دوباره به نکونام حمله کرده و گفته است:" چند بار شنیدیم که تاکید داشتند صحبت از قهرمانی استقلال، خیانت است! تاریخ ۸۰ ساله استقلال بهترین پاسخ برای این ادعای نادرست است. استقلال حتی بدون داشتن بازیکن‌های ملی‌پوش هم باید به قهرمانی فکر کند و این بخشی از فرهنگ و بزرگی استقلال است. از طرفی دیگر، دعوا با مدیریت باعث شد که سرمربی در مصاحبه‌ها درباره شخصیت و بزرگی تیم آن طور که باید، صحبت نکند. مدام این ذهنیت وجود داشت که دنبال بهانه‌جویی برای ناکامی احتمالی هستند و از روز اول آن اعتماد به نفس لازم احساس نشد." 

منظور غفوری این است که با موضع‌گیری‌ها و مصاحبه‌های نکونام، شخصیت تیمی استقلال، پایین آمده و در نهایت این تیم هم جام حذفی و هم لیگ برتر و هم به صورت اتوماتیک، سوپرجام فوتبال ایران را از دست داد.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر 11362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =