کد خبر 11016
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

ورق‌های کدام شرکت‌ها امروز در بورس کالا عرضه می‌شود؟

ورق‌های کدام شرکت‌ها امروز در بورس کالا عرضه می‌شود؟

تالار صنعتی بورس کالا امروز میزبان ورق‌های تولیدی فولاد گیلان، فولاد غرب آسیا و مبارکه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز؛ تالار صنعتی بورس کالا شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ میزبان عرضه  انواع ورق‌های گرم، سرد و ورق لوازم خانگی متعلق به شرکت‌های فولاد گیلان، فولاد غرب آسیا و مبارکه است.

مجتمع فولاد گیلان امروز ۵ هزار و ۱۰۶ تن ورق گرم با ضخامت ۶ تا ۱۵ میلی متر و با عرض ۱۲۵۰ میلیمتر با کیفیت ۳۷ st  عرضه خواهد کرد. قیمت پایه این محصول ۳۲۱،۳۶۰ ریال و حداکثر افزایش عرضه ۱۰،۰۰۵ است. تاریخ تحویل این بار یکم خردادماه ۱۴۰۳ خواهد بود و نوع تسویه آن نقدی است. 

فولاد غرب آسیا امروز با عرضه ۵۰۰ تن ورق سرد خودرو با قیمت پایه ۳۸۲،۱۰۶ ریال و با تسویه اعتباری میهمان تالار صنعتی بورس کالا خواهد بود. این محصول ۳۱ تیرماه تحویل داده خواهد شد و حداقل خرید ۵۰ تن درنظر گرفته شده است. این کارخانه ۵۰۰ تن ورق سرد خودرو را روانه بازار خواهد کرد. شرایط خرید این محصول به صورت اعتباری است و قیمت پایه برای آن ۳۸۲،۱۰۶ ریال در نظر گرفته شده که موعد تحویل آن ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ خواهد بود. ورق سرد لوازم خانگی را با ضخامت ۰/۷ میل تا ۲ میلیمتر به صورت اعتباری و با قیمت ۳۸۲،۱۰۶ عرضه خواهد شد. این محصول نیز ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ تحویل مشتری خواهد شد.

شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری با عرضه نقدی و اعتباری محصول ورق گالوانیزه خودرو را در بورس آورد. این محصول که با ضخامت یک میلیمتر و عرض ۱۲۵۰ -۱۱۰۱ میلیمتر است با قیمت ۳۱۹،۲۵۶  به فروش می‌رسد. 

شرکت فولاد مبارکه با عرضه دو محصول ( ورق گرم خودرو و ورق گرم نوردکاران) به بورس کالا آمده است. ورق گرم مبارکه با ضخامت ۴ میلیمتر و عرض ۱۲۵۰ -۱۲۰۰ به صورت ۵۰ درصد نقد این محصول را با قیمت پایه ۳۱۹،۲۵۶ ریال به فروش می‌رساند. تاریخ تحویل این بار ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ است. ورق گرم این شرکت نیز با همان قیمت ورق گرم و تحویل مشابه به صورت نقدی و اعتباری به فروش می‌رسد.

در قسمت پیوست این خبر، می‌توانید فایل پی دی اف عرضه‌های ورق امروز در بورس کالا را دریافت کنید.

انتهای پیام/ م

کد خبر 11016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =