کد خبر 10996
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تداوم کاهش قیمت در بازار آهن / ورق 2 هزار تومان ریخت

تداوم کاهش قیمت در بازار آهن / ورق 2 هزار تومان ریخت

بازار آهن امروز نیز روند کاهشی را به خود دید، به طوریکه شاهد کاهش قیمت در بخش ورق و لوله صنعتی بود. این موضوع سیگنالی از تداوم روند کاهشی قیمت‌ها در این بازار را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ گزارش‌ها از بازار آهن امروز  چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳  حاکی از تداوم روند کاهشی نرخ اکثر مقاطع فولادی است که عمدتاً ناشی از کاهش نرخ دلار است.

قیمت دلار در بازار آزاد به کانال ۵۰ هزار تومان رسیده است و بر اساس تحلیل‌های حاصله، چنانچه نرخ دلار سیر کاهشی خود را ادامه دهد، قیمت‌ها در مقاطع فولادی نیز بیش از این کاهش پیدا خواهد کرد.

امروز قیمت میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان در اکثر مبادی فروش با کاهش ۱۰۰ تومان تا ۴۰۰ تومانی همراه بود. به طوریکه میلگرد ۱۴ ذوب آهن اصفهان با قیمت ۲۴۴۰۰ به فروش رفت و میلگرد ۳۲ ذوب آهن با ۴۰۰ تومان کاهش با قیمت ۲۴۹۰۰ به فروش رسید.

بیشتر بخوانید:

زیرفروشی پدیده نوظهور در بازار آهن / فروش اعتباری برای دلال سوددهی دارد یا تولیدکننده؟

کاهش قیمت‌ها در بخش ورق نیز متاثر از تغییرات نرخ ارز بود به طوریکه ورق ۱۶ بردسیر کرمان در اکثر مبادی با کاهش ۱۰۰ تومان کاهش و ورق ۱۲ میل مبارکه با کاهش ۲۰۰ تومان همراه بود. ورق ۵ میل فولاد سبا و ورق ۳ میل مبارکه با بیشترین کاهش به ترتیب با ۱۶۰۰ تومانی و ۲۷۰۰ تومانی بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص دادند.

در بخش قوطی نیز همانند مقاطع دیگر، کاهش قیمت‌ها را شاهد بودیم و در بخش قوطی نیز، قوطی ۸۰*۸۰ فولاد مبارکه با کاهش ۳۰۰ تومان در مبادی فروش به ثبت رسید.

در بخش لوله اما بر اساس اعلام اکثر مبادی فروش با کاهش فزاینده‌ای همراه بود به طوریکه قیمت لوله صنعتی سپاهان با افت قیمت حدود ۱۳۵۰ تومان بازار امروز را به پایان رساند.

انتهای پیام/ م

کد خبر 10996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =