کد خبر 10751
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد اولویت‌هایش را تشریح کرد / خبری از بررسی وضعیت کارگران اخراجی نبود!

مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد اولویت‌هایش را تشریح کرد / خبری از بررسی وضعیت کارگران اخراجی نبود!

 طرح رتبه بندی کارگران گروه ملی صنعتی فولاد، یکی از موارد مهم این روزهای گروه ملی فولاد است که به واسطه آن تعدادی از کارگران معترض نیز در دوره مدیریت سابق، اخراج شدند؛ موضوعی که به وزیر کار و تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی و تجمع در مقابل درب کارخانه انجامید.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از روابط عمومی گروه ملی فولاد، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، جلسه مدیریت شرکت با حضور دکتر دریکوند رئیس و مهندس انتظامی نائب رئیس هیأت مدیره، دکتر وثوقی مدیر عامل جدید و کلیه معاونین و مدیران و مدیر عاملشرکت شفق راهیان اکسین در سالن جلسات دفتر مدیرعامل برگزار گردید.

در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی آغاز شد، ابتدا دکتر دریکوند در سخنانی با تقدیر از زحمات دکتر محمدی مدیر عامل سابق شرکت در زمان تصدی سکان مجموعه، ضمن تبریک به دکتر وثوقی مدیر عامل جدید شرکت، برای ایشان آرزوی موفقیت نمود. ایشان همچنین با تقدیر از زحمات کلیه رده‌های سازمان، به لزوم اتحاد و همت همکاران جهت پیشبرد امور شرکت تاکید کرد.

در ادامه مهندس انتظامی نیز با تبریک به مدیر عامل جدید در خصوص لزوم توجه به تکمیل پروژه فاز ۲ فولادسازی، تامین مواد اولیه کیفی و کاهش ضایعات مطالبی عنوان نمود.

سپس دکتر وثوقی ضمن تقدیر از زحمات دکتر محمدی، به لزوم توجه به تولید بعنوان پیشران توسعه و آبادی کشور اشاره و نقش فرد فرد اعضاء و ارکان هر مجموعه را بسیار ویژه و موثر توصیف کرد. ایشان با اشاره به اهمیت انسجام و وحدت بیش از پیش، تمرکز بر مسائل اساسی را از راه‌های بهبود وضعیت و بازگشت شرکت به روزهای خوب برشمرد.
در این جلسه معاونین، مدیران مستقل و تولیدی و مدیران عامل مجموعه شفق راهیان اکسین در گزارشی کوتاه، مزایا، معایب و فرصت‌های حوزه‌ متبوع نظیر نیروی انسانی، فنی و بهره برداری، توسعه و مواد اولیه را تشریح کردند.

شایان ذکر است، ادای احترام به مقام شهدای گلگون کفن گروه ملی صنعتی فولاد ایران در محل یادمان شهدای گمنام و بازدید از خطوط تولید کارخانجات از دیگر برنامه‌های مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره در اولین روز حضور در شرکت بود.

به گزارش آهن‌نیوز؛ طرح رتبه بندی کارگران گروه ملی صنعتی فولاد، یکی از موارد مهم این روزهای گروه ملی فولاد است که به واسطه آن تعدادی از کارگران معترض نیز در دوره مدیریت سابق، اخراج شدند؛ موضوعی که به وزیر کار و تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی و تحصن در مقابل درب کارخانه انجامید و شاید یکی از دلایل تودیع محمدی از گروه ملی فولاد نیز همین بود. حالا باید دید که وثوقی نسبت به بررسی وضعیت کارگران اخراجی تصمیمی خواهد گرفت یا همان رویه مدیرعامل پیشین را پیش خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

مطالبات برجای مانده کارگران گروه ملی صنعتی فولاد/ ما فقط حق‌مان را می‌خواهیم

وعده وزیر کار برای پیگیری مطالبات کارگران اخراجی فولاد اهواز

انتهای پیام/ م

کد خبر 10751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =