کد خبر 10709
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان:

چشم اندازه ۱۴۱۰ فولاد خوزستان تولید ۱۳.۶ میلیون تن فولاد است

چشم اندازه ۱۴۱۰ فولاد خوزستان تولید ۱۳.۶ میلیون تن فولاد است

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان گفت: شرکت فولاد خوزستان با ظرفیت تولید حدود چهار میلیون تن اسلب به علاوه بلوم و بیلت، دومین تولیدکننده فولاد کشور محسوب می‌شود.

به گزارش آهن نیوز رضا طاهری، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان گفت: شرکت فولاد خوزستان با ظرفیت تولید حدود چهار میلیون تن اسلب به علاوه بلوم و بیلت، دومین تولیدکننده فولاد کشور محسوب می‌شود و از مزیت‌های ویژه‌ای در زمینه دسترسی به شبکه راه‌آهن، جاده‌ها و سیستم ریلی برخوردار است.
   
به گفته وی شرکت فولاد خوزستان از چند سال پیش طرح‌های توسعه‌ای متعدد و گوناگونی را در دستور کار قرار داده است تا بتواند چشم‌انداز ۱۴۱۰ خود مبنی بر تولید ۱۳.۶ میلیون تن محصول را محقق سازد.
    
رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها، پروژه زمزم ۳ بود، توضیح داد:این پروژه با ظرفیت تولید سالانه حدود دو میلیون تن آهن اسفنجی در اسفند ماه سال گذشته و با حضور ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید.
    

طاهری خاطرنشان کرد: با توجه به طرح‌ها و برنامه‌های شرکت فولاد خوزستان، این شرکت در سال‌های آتی نه تنها مواد اولیه مورد نیاز خود را تولید خواهد کرد بلکه آهن اسفنجی مورد نیاز سایر کارخانه‌های فولادی را تامین می‌کند.
    
صادرات هلدینگ فولاد خوزستان صرفا محدود به محصولات زنجیره فولاد نیست و این شرکت از سال گذشته قدم‌های خوبی را برای صادرات خدمات فنی و مهندسی به کشورهای آمریکای جنوبی، آفریقا و حوزه خلیج فارس برداشته است.

انتهای پیام

کد خبر 10709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =